Edukologijos tyrimų institutas
Apie mus
VIZIJA
Edukologijos institutas – tai Lietuvoje ir tarptautinėje erdvėje pripažintas edukologijos mokslų krypties studijų ir mokslo aukščiausio lygio centras, darantis įtaką Lietuvos švietimo sistemos ir visuomenės raidai Europos švietimo ir globalios politikos kontekste.
ETI VEIKLOS
Edukologijos tyrimų institutas (ETI) yra institucija, vykdanti edukologijos mokslo tyrimus bei mokslo tyrimų įrodymais grįstą edukaciją ir konsultavimą švietimo sektoriuje, apimančiame visus mokymosi lygmenis bei mokymąsi visą gyvenimą. ETI vykdo pažangiausiomis metodologijomis grįstus multidisciplininius švietimo tyrimus, jų pagrindu rengia mokslinių kompetencijų plėtros edukacines programas ir seminarus, teikia novatoriškas konsultavimo paslaugas mokslo tyrimų klausimais švietimo srityje. ETI veikia bendradarbiaujant su VDU ŠA mokslininkais ir įvairiais tyrėjų tinklais Lietuvoje bei pasaulyje, perimdami pažangiausias mokslo tyrimų metodologijos patirtis ir dalydamiesi turima ekspertine patirtimi. ETI veikiančios mokslininkų grupės leidžia teikti puikias tyrimų, konsultavimo ir edukacijos paslaugas įvairiais švietimo srities klausimais, kurie susiję su švietimo, mokslo ir praktikos partnerystės bei partnerių poreikiais. ETI mokslininkai konsultuoja kolegas bakalaurantus ir magistrantus rengiamų tyrimų metodologijos klausimais, išlaikant akademinės etikos principus, t.y. esant studento ir jo vadovo konsensusu / akademiniu dialogu grįstam poreikiui.
Tyrimai institute organizuojami aplink tyrimų temų mokslininkų grupes. Šios grupės suburia instituto mokslo darbuotojus ir mokslininkų, turinčių panašių interesų, dėmesį iš ŠA, kitų VDU padalinių ir kitų institucijų, organizacijų, įmonių už VDU ribų, sutelkiant dėmesį į tam tikras švietimo tyrimų sritis, rengiant projektus, vykdant bendrą veiklą ir dalijantis patirtimi. Mokslo temų tyrimų grupės yra didelės, pavyzdinės mokslinių tyrimų struktūros, turinčios savo autentišką veiklos organizaciją ir identitetą, palaikančios aukštą akademinę reputaciją, kuri suvokia didelį visuomenės dėmesį bei atsakomybę prieš visuomenę, ir vykdančios plataus masto mokslo projektus.
Doktorantūra yra ETI puoselėjama vertybė, kuri vystoma, plėtojama ir palaikoma ŠA mokslininkų atliekamų tyrimų bei ekspertizės. ŠA mokslininkai yra doktorantų mokslo vadovai ir / ar formalieji mokslo konsultantai. Doktorantai yra ETI visaverčiai tyrėjai, inicijuojantys mokslo projektus ir juose dirbantys visaverčiais mokslo komandos nariais. Doktorantų vykdomų disertacinių tyrimų temos dera su viena iš ETI veikiančių mokslo grupių temų, todėl doktorantai turi galimybes dalyvauti ETI įvairialypėse veiklose, veikdami kaip tyrėjai ir konkrečiose mokslo temų grupėse. Todėl sudaromos prielaidos parengti aukštos mokslo kokybės disertacijas, kurios yra autentiški mokslo kūriniai, o disertacinių tyrimų pagrindu parengiamos aukščiausio lygmens publikacijos tarptautinėje mokslo erdvėje.
STRUKTŪRA
ETI sudaro gyvybinga, įtrauki mokslininkų bendruomenė. Aštuonios mokslo temų tyrimų grupės apima įvairias edukologijos mokslo temas, kurios atspindi esmines sritis nuo ankstyvųjų metų iki aukštojo mokslo, iki profesijos pasirinkimo ir jos kaitos bei mokymosi visą gyvenimą. Šiame kontekste svarbiu komponentu modernios šiuolaikinės mokslo tyrimų ir edukacinės praktikos metodologijos, kurios užtikrina edukologijos mokslo rezultatų tinkamumą ir patikimumą. Pripažinti mokslininkai dirba kartu su praktikais tyrėjais ir doktorantais aplinkoje, skatinančioje bendradarbiavimą ir kritinį dialogą. Mes dirbame taikydami turtingas disciplinines-didaktines ir metodologines švietimo tyrimų tradicijas, įskaitant humanitarinius, socialinius, gyvybės, gamtos, informatikos ir sveikatos mokslus. Finansavimą gauname iš universiteto, įvairių neuniversitetinių organizacijų, verslo įmonių, įskaitant mokslinių tyrimų tarybas, vyriausybės departamentus, tarptautines agentūras, labdaros organizacijas ir kt.
Mokslo temų grupės yra aštuonios, jos apima konkrečius turinius:
- Didieji švietimo duomenys, STEM ir medijos / Educational big data, STEM and media.
- Meninis ugdymas (šokiai, drama, muzika) ir kūrybiškumas / Arts in education (dance, drama, music) and creativity.
- Neuromokslais grįstas mokymasis ir sveikatos ugdymas. Neuroscience-based learning and health education. Pirmos, antros ir trečios mokslo temos grupės mokslo tyrimų veiklas vienija šios kryptys: STEAM, mokymosi tinklų analizė, priežastiniai mokymosi eksperimentai, mokymosi elgsenos kaita.
- Švietimo pagalba, įtrauktis ir gerovė / Educational assistance, inclusion and wellbeing. Ketvirtos mokslo temos grupės mokslo tyrimų kryptys yra socioedukacija ir specialusis ugdymas bei vertybinis ugdymas.
- Švietimo sistemos, vadyba ir politika / Educational systems, management and politics. Penktos mokslo temos grupės mokslo tyrimų kryptys yra: iki-, prieš- ir pradinis mokyklinis ugdymas, profesinis mokymas ir rengimas, aukštasis mokslas, mokymasis visą gyvenimą.
- Dialogu grįstas švietimas ir tarpkultūrinės studijos / Dialogic education and intercultural studies. Šeštos mokslo temos grupės tyrimų kryptys orientuotos į literatūrinį ugdymą, antrosios kalbos mokymąsi, tarpkultūrinį mokymąsi ir ugdymą bei tarptautinę lyginamąją edukologiją.
- Modernios švietimo tyrimų ir praktikos metodologijos / Modern methodologies of educational research and practice. Septintos mokslo temos grupės tyrimų kryptys yra šios: tyrimų metodologijų integravimas / dermė, mokymo/si didaktika ir dalykinis ugdymas.
- Tyrimų įrodymais grįsta edukacija ir konsultavimas / Research-based education and counseling. Aštuntoji grupė yra mokslo produkcijos grupė, kuri koordinuos mokslo produkcijos gavybą, jos kokybę, leidybą, organizuos intelektinius produktus-renginius. Septintoji ir aštuntoji mokslo temų grupė koordinuos ir doktorantūros kokybę.
Mokslo temos, kurioms atstovauja mokslininkų grupės, yra inovatyvios, atliepia pažangias edukologijos mokslo tyrimų tendencijas Europoje ir pasaulyje. Jos yra multidisciplininės, tačiau švietimo idėjos, konceptai, konstruktai išlieka vyraujantys. Mokslo temų tyrimų grupių kryptys susijusios ir su esamais ŠA mokslo klasteriais bei ŠA struktūriniais padaliniais, ir su VDU struktūromis, nes edukologija, kaip mokslo kryptis, nepajėgi viena pati aptarnauti švietimo tyrimų objektų. Taigi mokslininkų sutelktis iš įvairių padalinių bei struktūrų yra ir bus ETI mokslo tyrimų stiprybė.
Edukologijos studijų išskirtinumas ir tarptautiškumas
VDU yra sutelkęs edukologijos mokslininkų potencialą Švietimo akademijoje (toliau – ŠA) ir Edukologijos tyrimų institute (toliau – ETI) ir autonomiškai vykdomos edukologijos mokslo krypties doktorantūros studijos telkiant Lietuvos ir užsienio piliečius, mokslininkus, kurie dirba VDU ir prisideda lemiant edukologijos mokslo krypties doktorantūros studijų kokybę, o kartu ir rengiant edukologijos mokslo daktarus.
Autonomiškai vykdomos VDU Edukologijos mokslo krypties doktorantūros studijos ŠA ir ETI turi puikios reputacijos ir prestižinį įvaizdį doktorantams, akademinei bendruomenei, švietimo praktikams ir visuomenei nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.
Doktorantūros studijų autonomija atspindi pastangas siekti doktorantų akademinių rezultatų ekspertiškumo ir gilumo, dėstymo ir studijavimo kokybės bei savivaldos galimybių, mokslo produkcijos kokybės ir kiekybės dermės, o kartu ir doktorantūros studijų kokybės gerinimo.
Doktorantų auginimas edukologijos tyrėjo doktorantūros studijų trajektorijoje ir edukologijos mokslininko parengimas ateities autonomiškai karjerai yra tikslas ir prioritetas. Pačių edukologijos doktorantų pasirinkti studijavimo doktorantūroje tikslai sukuria jų vidinę motyvaciją – norą studijuoti dėl savęs, o VDU kultūra skatina juos atsiverti savo studijomis suvokiant savo vaidmenį mokslui, universitetui ir visuomenei.
Šios programos paskirtis – išugdyti atsakingus, kūrybiškus mokslininkus, gebančius plėtoti konkurencingą aukštos kokybės edukologijos mokslą tarptautinėje ir multidisciplininėje erdvėje, originaliais tyrimais ir naujų žinių kūrimu prisidedančius prie švietimo, socialinės bei kultūros pažangos.
Edukologijos doktorantūros programa rengia Socialinių mokslų srities edukologijos krypties mokslų daktarus. Šie specialistai galės dirbti tiriamąjį darbą visuose švietimo sistemos lygmenyse, taip pat mokslinį ir pedagoginį darbą profesinio mokymo ir aukštojo mokslo institucijose, neformaliojo švietimo institucijose.
Baigę šią studijų programą doktorantai gebės:
- Tirti ir vertinti sudėtingus kompleksinius edukacinius reiškinius ir procesus dinamiškuose šalies bei pasaulio edukologijos mokslo ir tarpdisciplininiuose kontekstuose, įžvelgti aktualias mokyklos, mokytojų rengimo, mokymosi visą gyvenimą problemas kaip mokslinio tyrimo reikalaujančius klausimus.
- Taikyti šiuolaikines edukologijos ir tarpdisciplininių tyrimų prieigas ir metodologijas, kurti bei taikyti kokybinių ir kiekybinių tyrimų metodus, atsakingai ir etiškai atlikti originalius tyrimus, kurti naujas edukologijos mokslo žinias, grindžiamas duomenų analize bei teorinėmis interpretacijomis.
- Komunikuoti ir skleisti mokslo rezultatus švietimo bendruomenėse bei kitose visuomenės veiklos srityse (versle, vadyboje, gamyboje, viešajame administravime ir kt.), skatinti švietimo, akademinės, profesinės, socialinės bei kultūrinės pažangos pokyčius.
- Analizuoti švietimo sistemą kaip reiškinį bei taikyti šiuolaikines mokymo(-si) teorijas ir principus bei inovacijas bendrojo lavinimo, studijų ar profesinio bei asmeninio tobulėjimo procese.
- Burti komandas, tinklus, pasižymėti komunikabilumu ir partneryste, aukšto lygio intelektine veikla, kritiniu mąstymu, gebėjimu moksliškai argumentuoti, įtikinėti.
- Demonstruoti intelektinį atvirumą, lyderystę, kūrybiškumą, socialinę atsakomybę, sėkmingai plėtoti asmeninę karjerą.
Įgis šias kompetencijas:
- Perkeliamos kompetencijos: mokslo projektų rengimas ir vadyba, skaitmenizacija ir atviri šaltiniai, lyderystė švietime, švietimo inovacijų valdymas, organizacinės kultūros kūrimas.
- Meta-kompetencijos: mokymosi ir prisitaikymo gebėjimai, specializuoti intelektiniai gebėjimai ir žinios apie edukologijos disertacijos temos specifinį tyrimo objektą, analizė ir problemų sprendimas, tarpasmeniniai ir lyderystės įgūdžiai, projektų valdymas ir organizavimas, tyrimai ir informacijos valdymas, savęs valdymas ir darbo įpročiai, rašytinis ir žodinis komunikavimas.
PERKELIAMOJI KOMPETENCIJA
Vystymo / plėtotės kompetencijos:
- Asmeninis ir profesinis tobulėjimas (kūrybiškumo ugdymas, kaip savęs įveiklinimo ir akademinės savirealizacijos pagrindas).
Vaidmenų kompetencijos:
- Socialinė sąveika (prisiimant atsakomybę ir gebėjimą organizuoti bei vadovauti profesinių grupių, mokslinių tyrimų grupių ar institucijų veiklai);
- Autonomija ir atsakomybė (novatoriškas kompleksiškumo inicijavimas ir plėtojimas)
AKADEMINĖ PROFESINĖ KOMPETENCIJA
Funkcinės / veiklos kompetencijos:
- Kūrybiška ir novatoriška tyrėjo elgsena (originalių tyrimų projektavimas ir vykdymas; tyrimų pagrindimas pažangiais tyrimo metodais, leidžiančiais plėtoti mokslo ir technologines žinias ir (arba) tyrimų metodologijas).
- Kritinė ir konstruktyvi refleksija (kritinis-konstruktyvus projektų ir mokslinių tyrimų rezultatų vertinimas, teorinių ir metodologinių žinių ir taikomų metodologijų įvertinimas edukologijos tyrimuose ir konkrečiame tyrimo lauke).
- Taikymas, perdavimas ir problemų sprendimas (pažangių principų, teorijų ir metodų, tyrimo metodologijų parinkimas bei naudojimas, metodų ir tyrimo metodologijų perkėlimas iš vienos tyrimo srities / krypties / temos tyrimo lauko į kitą, tarpdisciplininis požiūris naujoms ir daugiadiscilpininėms teorinėms ir praktinėms problemoms spręsti).
Žinių kompetencijos:
- Paaiškinimas ir interpretavimas (pažangių principų ir metodų naudojimas aiškinant ir interpretuojant įvairias perspektyvas naujoms ir sudėtingoms teorinėms ir praktinėms situacijoms / problemoms, būdingoms atitinkamai sričiai, spręsti).
- Specialių žinių išmanymas, supratimas ir naudojimas (sistemingos pažangios žinios apie sąvokas, tyrimo metodus, ginčus, naujas srities hipotezes, bendravimas su susijusių sričių specialistais).
Edukologijos doktorantūros programa rengia Socialinių mokslų srities edukologijos krypties mokslų daktarus. Šie specialistai galės dirbti tiriamąjį darbą visuose švietimo sistemos lygmenyse, švietimo politikos kūrėjais, švietimo projektų rengėjais ir vykdytojais, taip pat mokslinį ir pedagoginį darbą profesinio mokymo ir aukštojo mokslo institucijose, neformaliojo švietimo institucijose.
Jeigu domitės Edukologijos krypties doktorantūros studijomis, kviečiame susipažinti su šiuo puslapiu ir susisiekti su mumis dėl išsamesnės informacijos.
Daugiau informacijos: edukologijos mokslo krypties doktorantūros studijos.
Tarptautiniai ryšiai ir bendradarbiavimas
Edukologijos instituto nariai yra aktyvūs įvairių tarptautinių mokslininkų tinklų nariai. Edukologijos institutas yra oficialus Asia – Europe Lifelong Learning HUB atstovas, dalyavimas įgalina publikuoti doktorantų ir jų vadovų tyrimų rezultatus Pietryčių Azijoje.
Edukologijos institutas yra EUSCEA (European Science Events Association) narys, dalyvavimas įgalina dalyvauti tyrimuose bendradarbiaujant su 34 instituciniais nariais ES ir pasaulyje. Edukologijos instituto mokslininkai organizuoja tarptautines konferencijas.
Švietimo akademijos etikos komitetas
Švietimo akademijos etikos komiteto veiklos tikslas – padėti įvertinti mokslinių tyrimų atitiktį profesionalumo ir etikos principams, nustatytiems konkrečiam moksliniam tyrimui, ir apsaugoti tyrimų dalyvių (asmenų) interesus.
Mokslinių tyrimų atitikties pagrindiniams tyrimų profesionalumo ir etikos principams vertinimo komiteto ETI sudėtis:
Pirmininkė – prof. dr. Stefanija Ališauskienė
Nariai:
- Doc. dr. Judita Kasperiūnienė (pavaduotoja),
- Dr. Vaida Jurgilė (sekretorė),
- Prof. dr. Aušra Daugirdienė,
- Doc. dr. Agnė Brandišauskienė,
- Dr. Gintarė Vaitonytė,
- dokt. Marius Daugėla,
- dokt. Linas Kontrimas.
Dokumentai dėl tyrimo atlikimo:
Etikos posėdis vyks 2023 m. kovo 28 d. 9 val.
Planuojančius teikti dokumentus prašytume tai padaryti iki 2023 m. kovo 21 d. siunčiant juos el. paštu vaida.jurgile@vdu.lt ir stefanija.alisauskiene@vdu.lt.
PROCEDŪRA
Mokslininkai, norintys atlikti mokslinį tyrimą ir pageidaujantys gauti Etikos komiteto leidimą, turėtų atlikti šias veiklas:
- Susipažinti su Mokslinių tyrimų atitikties pagrindiniams tyrimų profesionalumo ir etikos principams vertinimo nuostatomis.
- Susipažinti su Švietimo akademijos etikos komiteto veiklos reglamentu.
- Užpildyti prašymą suteikti leidimą vykdyti mokslinį tyrimą.
- Pasirašyti patvirtinimą dėl mokslinių tyrimų vertinimo nuostatų laikymosi.
- Pasirašytus dokumentus (prašymą (3) kartu su jo 8 punkte išvardytais kitais dokumentais ir patvirtinimą (4)) siųsti el. paštu (bus tuoj atnaujinta) ne vėliau kaip prieš 5 d. d. imtinai iki numatytos Etikos komiteto posėdžio datos.
Prašome įdėmiai peržiūrėti parengtų dokumentų kalbą ir jų atitiktį Mokslinių tyrimų atitikties pagrindiniams tyrimų profesionalumo ir etikos principams, vertinimo nuostatoms bei Švietimo akademijos etikos komiteto veiklos reglamentui (ypač jo 8 ir 9 punktams).
VIIII mokslo temų tyrimų grupės ir jų vadovai
I. Didieji švietimo duomenys, STEM ir medijos / Educational big data, STEM and media.
dr. Judita Kasperiūnienė
II. Meninis ugdymas (šokiai, drama, muzika) ir kūrybiškumas / Arts in education (dance, drama, music) and creativity.
doc. dr. Emilija Sakadolskienė
III. Neuromokslais grįstas mokymasis ir sveikatos ugdymas / Neuroscience-based learning and health education.
dr. Agnė Brandišauskienė
IV. Švietimo pagalba, įtrauktis ir gerovė / Educational support, inclusion and welfare.
prof. Dr. Stefanija Ališauskienė
V. Švietimo sistemos, vadyba ir politika / Educational systems, management and politics.
prof. dr. Vidmantas Tūtlys
VI. Dialogu grįstas švietimas ir tarpkultūrinės studijos / Dialogic education and intercultural studies.
dr. Gintarė Vaitonytė
VII. Modernios švietimo tyrimų ir praktikos metodologijos / Modern methodologies of educational research and practice.
prof.dr. Rūtenis Paulauskas
VIII. Tyrimų įrodymais grįsta edukacija ir konsultavimas / Research-based education and counseling.
dr. Vaida Jurgilė
Tarptautinės doktorantų vasaros mokyklos
Renginiai edukologijos mokslininkams ir doktorantams
We are pleased to invite you to International Summer School on Qualitative Research 2022 at Vytautas Magnus University, Kaunas, Lithuania.
This year, we invite doctoral students and researchers to the advanced level courses. We do this at the request of our summer school participants, as experience shows that staying at a basic level is no longer worth it.
This year we made the decision to move forward. There will be three days of lectures and seminars. Each day will be devoted to a specific topic – Grounded Theory (Antony Bryant, Prof. PhD, Leeds Becket University, UK), Preparation of Quantitative and Qualitative Scientific Articles (Vilma Zydziunaite, Prof. PhD, Educational Research Institute, Vytautas Magnus University, Lithuania) and Ethnography (Laura Purdy, PhD, Edge Hill University, UK).
Informational assistance at International Summer School on Qualitative Research 2022 will be provided by Vaida Jurgile, PhD (Educational Research Institute, Vytautas Magnus University, Lithuania).
Organisational communication assistance: Marius Daugela, PhD student, Educational Research Institute, Vytautas Magnus University, Lithuania
Seminaras „Quality Criteria for Research – How can research outcomes be evaluated?“
2022 m. sausio 26 d. VDU Edukologijos doktorantų licėjus organizavo I-IV metų doktorantams seminarą „Quality Criteria for Research – How can research outcomes be evaluated?“
Seminaro lektorius – prof. PhD Antony Bryant (Leeds Beckett University, UK)
ŠIUOLAIKINĖS DIDAKTIKOS IR EDUKACIJOS METODŲ NAUDOJIMAS NACIONALINIAME M. K. ČIURLIONIO DAILĖS MUZIEJUJE
Gruodžio 16 d. 15 val.–17.30 val.
Nacionalinis M.K Čiurlionio dailės muziejus
Gruodžio 16 d. 15 val. VDU Edukologijos doktorantų licėjus oranizavo renginį, kurį vedė Nacionalinio M.K Čiurlionio dailės muziejaus edukacijos skyriaus vedėja, edukologė Justė Kutkienė bei jaunesnioji Edukologijos tyrimų instituto mokslo darbuotoja, VDU politikos mokslų doktorantė Donata Bocullo. Tai edukologijos mokslo krypties I-IV metų doktorantams skirtas Šiuolaikinės didaktikos ir edukacijos metodų bei meno patyrimo „lietuoju žvilgsniu“ seminaras Nacionaliniame M. K. Čiurlionio dailės muziejuje.
Seminaras „Oratorinio meno pagrindai”
2021 m. lapkričio 12 d. VDU Edukologijos doktorantų licėjus organizavo I-IV metų doktorantams autorinį seminarą „Oratorinio meno pagrindai”.
Seminaro lektorius: dr. Egidijus Stancikas, aktorius. Vieta: Gimnazijos g. 7, Kaunas. , 203 Salė, Didžioji aula.
Seminaro tikslai:
– perprasti pagrindinį retorikos tikslą, kuris yra: įtikinti, paveikti klausytoją, auditoriją žodžio bei minties galia.
– suvokti, kad retorika – tai ne tik menas pasakyti ir įteigti savo mintį, bet ir gebėjimas suprasti, pagarbiai diskutuoti ir priimti kito mintis.
– įsisavinti, kad ir šio laisvo žodžio meno reikia mokytis, nes retorikos mokymasis – tai žmogaus asmenybės, jo gebėjimų ugdymas, ir tas ugdymas neįmanomas remiantis vien taisyklėmis.
Tarptautinė paroda „Deivės ir kariai: Marijai Gimbutienei – 100“
2021 m. gruodžio 9 d. VDU Edukologijos doktorantų licėjus organizavo I-IV metų doktorantams skirtą išvyką į Istorijų namus (T. Kosciuškos g. 3, Vilnius), kurioje pristatoma paroda „Deivės ir kariai“. Jos metu supažindino su žymiausia pasaulyje lietuve archeologe, VDU absolvente Marija Gimbutiene (1921–1994) ir jos mokslinėmis įžvalgomis. Tai unikali paroda, skirta prof. dr. Marijos Gimbutienės moksliniam keliui.
Lino Kontrimo seminaras „Komunikacinių gebėjimų lavinimas“ doktorantams
LETA konferencija 2022 ,,Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje“
XIII Edukacinis forumas „Edukologija Lietuvai – moksliniais tyrimais grįsto ugdymo ir švietimo link“.
Vasario 24 d., 15 val. vyks XIII Edukacinis forumas „Edukologija Lietuvai – moksliniais tyrimais grįsto ugdymo ir švietimo link“. Forumo tema – mokytojas praktikas ar mokytojas mokslininkas? Kvalifikacinė pasitikėjimo mokytoju dilema. Forumas vyks virtuliai.
Forumo programa.
Prisijungimas:
https://zoom.us/j/6289736970 (tiesioginė transliacija)
- Edukologijos tyrimų institutas
- Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo katedra
- Lituanistikos ir tarptautinių programų centras
- Moderniųjų didaktikų katedra
- Mokytojų rengimo institutas
- Švietimo akademijos taryba
- Švietimo pagalbos, fizinio ir sveikatos ugdymo katedra
- Švietimo vadybos ir politikos katedra
- Profesinio tobulinimo institutas
- Lenkų kalbos ir kultūros centras