VDU Švietimo akademijos Edukologijos tyrimų institutas kviečia į metodologijos seminarų ciklą „Metodologiniai suvožtiniai“

Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos Edukologijos tyrimų institutas pradeda naują mokslo metodologijos kompetencijų plėtojimo veiklą, kuria siekia prisidėti prie vykdomų tyrimų kokybės – mokslo metodologijos seminarų ciklo „Metodologiniai suvožtiniai”. Metafora „suvožtinis“ pasirinkta neatsitiktinai. Suvožtiniai asocijuojasi su tipiniu įvaizdžiu, daugiasluoksniškumu, optimaliu laiku, skirtu pavalgymui, bei sotumui. „Metodologiniai suvožtiniai”, kuriuos siūlo Edukologijos tyrimų institutas yra: daugiasluoksniai – … Tęskite VDU Švietimo akademijos Edukologijos tyrimų institutas kviečia į metodologijos seminarų ciklą „Metodologiniai suvožtiniai“ skaitymą