Projekto koordinatorius – Latvijos universitetas. Partneriai – VDU Švietimo akademija ir Slovakijos PanEuropean University.
VDU – vadovas – prof. dr. Ala Petrulytė.
Projekto komanda VDU – tyrėjos: Vaiva Rimienė, Virginija Guogienė, Aušra Jakavičienė; supervizorė- Žydrė Arlauskaitė; projekto vertėja – Jovita Bagdonavičiūtė, administratorė – Sigita Remeikienė.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2021 03 – 2023 03.
Pandemijos ir, po-pandeminiu laikotarpiu ypatingas dėmesys skiriamas socialinei ir emocinei sveikatai. Mokyklose įgyvendinamos priemonės mokinių psichinės gerovės labui. Tačiau MOKYTOJAS taip pat yra svarbus ugdymo proceso dalyvis, o šiuo nuotolinio/mišraus ugdymo laikmečiu bene svarbiausia grandis.
Pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais buvo parengta apklausos medžiaga (tyrimo metodika aprobuota pilotiniuose tyrimuose), išversta (naudojant dvigubą vertimą) į oficialias projekto partnerių šalių kalbas, renkami duomenys – vykdoma mokytojų apklausa, kurioje buvo siekiama sužinoti, kaip jaučiasi kiekvienas mokytojas, ar yra patenkintas savo darbu ir gyvenimu, ar efektyviai įveikia stresą ir sunkesnius emocinius išgyvenimus, ar pasižymi psichologiniu atsparumu. Surinkti apklausos duomenys buvo vertinami, pasitelkiant prof. , dr. Michael Furlong (JAV, Kalifornijos universitetas) socialinės emocinės sveikatos modelį, kurio tikslas – nustatyti pagrindinius teigiamus psichinės sveikatos prognozavimo rodiklius. Modelis grindžiamas pozityviąja psichologija, susideda iš 4 teigiamų pagrindinių sričių ir 12 subskalių – psichologinių psichinės sveikatos rodiklių. Taip pat buvo naudojama psichologinio atsparumo skalė (Wagnild Young, 2016 ).
Daugiau informacijos.
Erasmus+ KA2 Strategic Partnership Project Supporting teachers to face the challenge of distance teaching.
Nr.2020- 1-LV01-KA226-SCH-094599