Kvietimas į mokymus „Kaip mokyti apie globalaus pasaulio iššūkius? Kritinio mąstymo ugdymas per tarptautinės migracijos ir darnaus vystymosi procesų analizę“
Spalio 16-17 d. Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijoje (T. Ševčenkos g. 31, Vilnius) vyks mokymai „Kaip mokyti apie globalaus pasaulio iššūkius? Kritinio mąstymo ugdymas per tarptautinės migracijos ir darnaus vystymosi procesų analizę“. Mokymus praves migracijos ekspertas dr. Karolis Žibas ir edukologas Jogaila Vaitekaitis.
Visuomenės požiūris į migraciją, jos sąsajas su darniu vystymusi, (ne)saugumu ir rizikomis sparčiai keičiasi. Kinta ir supratimas apie tai, kas yra ir koks turėtų būti darnus gyvenimas šiuolaikinėje bei socialiai atsakingoje bendruomenėje. Visuomeniškai jautrios ar kontraversiškos temos neišvengiamai kyla ir klasėse bei auditorijose. Kokios ugdymo prieigos įgalintų pedagogų rengėjus, esamus ir būsimus mokytojus atsakyti į ugdytinių klausimus, kuriems vieno teisingo atsakymo nėra; maža to, turinčių stiprų ir nevienareikšmišką emocinį bei vertybinį užtaisą?
Dviejų dienų (14 + 4 val.) pedagogų rengėjams bei esamiems ir būsimiems mokytojams skirtų mokymų metu įgysite:
▪ Kritinio mąstymo įgūdžių nagrinėti temoms, susijusioms su migracija, darniu vystymusi, (ne)saugumu ir jų tarpusavio priklausomybe;
▪ Metodologiją ir paruoštą ugdymo turinį savarankiškam mokymų vedimui;
▪ Prieigą prie antros kartos individualaus mokymo(si) saityno įrankių bei seminarų vedimo planų.
Į besimokantįjį orientuota pedagogika yra esminė globalaus švietimo ir darnaus vystymosi švietimo metodologija. Mokymų metu bus taikoma:
▪ Įtraukties ir į besimokantįjį orientuota (angl. Participatory and Learner-centered) prieiga, paremta konstruktyvizmo paradigma ir besimokantįjį skatinanti aktyviai įsitraukti į mokymosi procesą ir prisidėti drauge kuriant naujas žinias.
▪ Dialogiško mokymosi (angl. Dialogue-oriented) prieiga. Dalyviams suteikiama galimybė suformuoti ir reikšti savo nuomonę bei išklausyti kitų pozicijų ir jas suvokti. Įgalinama tinklaveika.
▪ Autentiško patyriminio mokymosi prieiga (angl. Experiential / Authentic Learning) prieiga, įgalinanti vesti ugdymo procesą, kuris leidžia ugdytiniams tyrinėti, diskutuoti ir kurti prasmes ir ryšius kontekstuose, susijusiuose su realaus pasaulio problemomis.
Daugiau informacijos.