Visos naujienos

Europos kokiušin karatė čempionė nėrė į politiką, tačiau netrukus savo pasirinkimą pakeitė

Nuo 8-erių metų karatė menu užsiimanti kaunietė Justina Šišaitė sporte pasiekė didžiųjų aukštumų: ji tapo daugkartine Lietuvos kiokušin karatė čempione, Europos čempionatų aukso bei sidabro laimėtoja, taip pat – pasaulio čempionato dalyvė (5-8 vietos). Nepaisant saldžių pergalių ir skambių titulų s...

Laboratorijos duris pravėrusi mokslininkė tapo džiazuojančia fizikos mokytoja

Mokslinius tyrimus, susijusius su priešvėžine terapija, atliekanti Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Gamtos mokslų fakulteto doktorantė Neringa Barauskaitė-Šarkinienė norėjo būti tokia mokslininke, kuri nedirba tik užsidariusi laboratorijoje. Važinėdama po įvairias šalies mokyklas ir dalyvaudama s...

Susipažino prieš 33 metus mokykloje ir po mėnesio susižadėjo – šiandien šioje ugdymo įstaigoje dirba ir jų dukra

Jaunosios pedagogės Monikos Rimkutės tėvai jau 33 metus dirba pradinių klasių mokytojais Kauno Jono Pauliaus II gimnazijoje – būtent tiek trunka ir judviejų santuoka. Prieš kelis dešimtmečius susipažinę šioje mokykloje, jiedu iškart pajuto vienas kitam simpatiją ir vos po mėnesio laiko susižadėjo. Š...

Metų mokytojui M. Karanauskui patikėta VDU vėliavnešio misija

Prieš penkerius metus Vytauto Didžiojo universitete (VDU) buvo pradėta inicijuoti VDU vėliavnešio iniciatyva, kurios tikslas – į aktyvių alumnų rankas perduoti VDU idėjas simbolizuojančią vėliavą ir kviesti ją kelti kaip simbolį, kviečiantį bendrauti ir burtis visus VDU idėją palaikančius. Birželio...

VDU Švietimo akademijoje vyko projekto DISCO+ susitikimas

Renata Bernotienė, Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Jolita Kudinovienė, Jovita Ponomariovienė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija Birželio 17–21 d. VDU Švietimo akademijoje Vilniuje vyko tarptautinio „Erasmus+“ projekto DISCO+ susitikimas. Prabėgo ypač darbinga, studentiško skardaus juo...

Doc. dr. Lina Miltenienė: efektyvi pagalbos sistema – įtraukiojo ugdymo sėkmės veiksnys

Ką šalies mokyklos turi daryti, kad visi joje besimokantys vaikai – ir tie, kurie turi individualių poreikių, ir jų bendraklasiai – galėtų pilnavertiškai mokytis kartu vienoje klasėje, darydami individualią pažangą pagal savo turimą potencialą? Anot Linos Miltenienės, VDU Švietimo akademijos Special...