Visos naujienos

„VDU žmonės ir 35“. Dr. Vaida Jurgilė

VDU atkūrimo 35-mečiui skirtoje videoįrašų serijoje „VDU žmonės ir 35“ šįkart pažindinamės su Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijos lektore dr. Vaida Jurgile. Pokalbyje su VDU dėstytoju, alumnu, menininku Arniu Aleinikovu lektorė papasakojo, kokia vieta universitete yra jos mėgsta...

VDU vyko tarptautinė konferencija „Įgalinantis švietimas: įtraukios daugiakultūrės aplinkos plėtojimas bendrajame ugdyme“

Spalio 2–3 d., Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijoje Vilniuje vyko tarptautinė konferencija „Įgalinantis švietimas: įtraukios daugiakultūrės aplinkos plėtojimas bendrajame ugdyme“, skirta gerinti įtraukų kitakalbių vaikų ugdymą, ir parengti rekomendacijas dėl daugiakalbio švietimo...

Švietimo vadybos magistrantai lankėsi Nyderlanduose, kur susipažino su olandų švietimo sistema

Rugsėjo 23 dieną būrys esamų ir būsimų ugdymo įstaigos vadovų, studijuojančių švietimo vadybos magistrantūros programoje (studijos finansuojamos įgyvendinant projektą „Pedagogų kompetencijų stiprinimas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose“) iš įvairių Lietuv...

VDU Švietimo akademijoje vyks tarptautinė konferencija „Įgalinantis švietimas: įtraukios daugiakultūrės aplinkos plėtojimas bendrajame ugdyme“

Spalio 2–3 d., Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijoje (T. Ševčenkos g. 31, aktų salė, Vilnius) vyks tarptautinė konferencija „Įgalinantis švietimas: įtraukios daugiakultūrės aplinkos plėtojimas bendrajame ugdyme“, skirta gerinti įtraukų kitakalbių vaikų ugdymą, ir parengti rekomend...

VDU pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Joniškio rajono savivaldybe

Rugsėjo 23 d. Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) rektorius prof. Juozas Augutis pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Joniškio rajono savivaldybės meru Vitalijumi Gailiumi. Susitikime dalyvavo ir VDU Švietimo akademijos Mokytojų rengimo instituto vyriausiasis specialistas Povilas Urbšys. Bendradarb...

Forume „Naujos kartos pedagogai įtraukčiai švietime: kaip mokyti visus mokinius?“ – mokslininkų, pedagogų ir studentų patirtys

Ką šalies mokyklos turi daryti, kad visi joje besimokantys vaikai – ir tie, kurie turi individualių poreikių, ir jų bendraklasiai – galėtų pilnavertiškai mokytis kartu vienoje klasėje, darydami individualią pažangą pagal savo turimą potencialą? Tris dešimtmečius įvairiose pasaulio šalyse įtraukties...